De beste laptopdeals voor studenten

Gratis snelle studenten service

Geschikt voor jouw opleiding

Product aanmelden voor retour of reparatie

Wil je een product terugsturen of aanmelden voor reparatie? Maak dan een van de volgende keuzes.

Indien je reeds een account hebt
Heb je reeds een account op CampusShop.nl volg dan de volgende stappen:
1) Log in in je Mijn CampusShop account. Weet je je wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

2) Ga naar de facturen-pagina in je account. 

3) Klik op de factuur van het product dat je retour wilt sturen of wilt laten repareren.
Staat de betreffende factuur er niet bij maar beschik je wel nog over de factuur die je na je aankoop hebt ontvangen per email? Dan kan je ook een serviceaanvraag doen door direct naar het aanvraagformulier te gaan.

4) Kies bij het betreffende product op "Retourneren of aanmelden voor reparatie"

5) Volg vervolgens de stappen op het aanvraagformulier.

Indien je niet beschikt over een account
Ga direct naar het aanvraagformulier en hou je factuur bij de hand. Je hebt automatisch een factuur ontvangen na je aankoop per email.

Status volgen van je serviceaanvraag
Tijdens het verwerken van je serviceaanvraag en tijdens de verdere verloop van je retour of reparatie zullen we je op de hoogte houden via email. Beschik je over een account dan kan je ook inloggen in je account en naar de "Retouren en Reparaties"-pagina gaan om het verloop te volgen.