Op onze klantenservicepagina vind je oplossingen voor je problemen en antwoorden op je vragen. Kom je er niet uit, dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

  1. Kan je het niet vinden? Geef je vraag rechtsonder bij de Help button in en stuur een e-mail of reageer via social media.
  2. Wil je liever iemand spreken? Neem telefonisch contact met ons op.

De meeste klanten wilden weten:

  1. Hoe werkt Snelle Studenten Service?
  2. Hoe meld ik een reparatie aan?
  3. Wat is de status van mijn bestelling?
  4. Hoe lang heb ik recht op garantie?


Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 11.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur op telefoonnummer 078-155737. Voor dit informatienummer betaalt je de gebruikelijke belkosten.

Wist je dat 85 % van de vragen van onze klanten via de Help button (rechtsonder) beantwoord worden?


Heb je een defect en wil je een reparatie aanmelden? Een Snelle Studenten Service laptop reparatie meld je hier aan. Voor overige producten ga je naar het reparatieformulier.


Onze openingstijden zijn:

  • Maandag tot en met vrijdag van 11.00 uur tot 18.00 uur
  • Zaterdag van 09.00 uur tot 16.00 uur
  • Op feestdagen kunnen de openingstijden afwijken